Gøy med Telenor Karusell!

Mye folk

Det var stor stemning på Telenor Karusellen i Kongsberg Skisenter i dag!

Mange hadde tatt turen til Kongsberg Skisenter og Telenor Karusellen

170 barn deltok på Telenor Karusellen som KIF Alpin arrangerte i samarbeid med Kongsberg Skisenter. Været var strålende, barn og foreldre i fantastisk humør, mye mestring og gøy i skibakken. Det var satt opp to løyper som måtte gjennomføres før premie og diplom ble delt ut. Alle fullførte og kom fornøyde tilbake, noen kjørte flere runder i løypene, dette var jo veldig gøy:-)

Telenor har laget et album i «Min Sky», har kan dere finne flere bilder fra dagens Telenor Karusell:-)

Telenor Karusellen et langsiktig samarbeid mellom Norges Skiforbund og Telenor. De gjør det enkelt for klubber og idrettslag å arrangere skirenn og leik for barn i alderen 4-12 år. KIF Alpin har arrangert dette et par år, der Kongsberg Skisenter har bidratt med servering av gratis boller og hjelp til kjøring av utstyr.

Vi takker for samarbeidet:-)!