Sponsor | KIF Ishockey

Med vårt nye og flotte vant var det i år ekstra moro å få på plass våre sponsorer på både is og vantet. Vi er veldig takknemlige ovenfor de i Kongsbergs næringsliv som vil støtte vår klubb!

Vi tør å påstå at ishockey er verdens beste lagsport. Samtidig som det er god trening å  spille ishockey, er det enda viktigere at barn og unge lærer om samarbeid og det å være et lag. Vi ønsker å spre budskapet og hjelpe sporten med å vokse, ikke bare i Kongsberg, men i Norge!

For å klare dette trenger vi hjelp. Vår klubb er avhengig av dugnader og hjelp fra frivillige på alle nivåer i klubben. Vi setter stor pris på de som gang på gang møter opp og hjelper vår klubb!

Laagendalsposten, Carlsen Fritzøe, Sandsvær Vask & Rens, Roy’s Selskapsmat, Sparebank1 BV og ExpressDekor er noen av de sponsorene som når har fått plass på vårt nye vant. Vi i KIF Ishockey er veldig glad for de bedriftene som sponser er oss, men her er det
mye ledig plass på vantet!

Med deres hjelp kan vi sette mer fokus på rekruttering og barna. Vi er en klubb med mange ildsjeler og engasjerte barn og ungdom! Er du interessert i å være vår nyeste sponsor? Send en e-post til styreleder.ishockey@kongsbergidrettsforening.no

Alle skal med!