Fra LP: Kort om sport

Lisa Marie ble historisk

Lisa Marie Ristvedt Engelstad skrev lokal fotballhistorie, da hun scoret det første målet for det sammensatte KIF/Skrim-laget som innledet 4. divisjonssesongen med å slå Eiker-Kvikk/Vestfossen 3–0.

Etter en målløs førsteomgang i Idrettsparken bestemte hjemmelaget det meste og etter 62 spilte minutter scoret Lisa Marie Ristvedt Engelstad for KIF/Skrim, og seks minutter senere la Ingeborg F. Lekved på til 2–0.

Fire minutter seinere var hun frempå på nytt og fastsatte sluttresultatet til 3–0.

Disse spilte på det historiske laget: Pernille Fredriksen, Anna Mclernon, Ingeborg R. Stordalen, Malin Edvardsen, Ingvild G. Ous, Susanne Almås, Lisa Marie Ristvedt Engelstad, Johanna Løvdal Lekve, Tina Hjalland, Myriam T. Tlili, Maja Helleberg, Ingeborg F. Løvdal, Nora D. Ellingsen og Angelica Gundersen.