Se resultatene etter rangeringsrenn i Funkelia i helgen!

120 unge lovende deltok på rangeringsrenn i Kongsberg skisenter i helgen. Av disse var det 92 deltagere i klassene U16-U12 og 30 deltagere under 10 år.

Mange alpinklubber var med; Breidablikk (Island), Geilo IL, Hemsedal IL, Aron Skiklubb, Drammen Slalåmklubb, Krødsherad IL, Heming IL, Kjelsås IL, Stabæk IL, Rjukan IL, Skien Alpinklubb og KIF Alpin.

Helgen startet med trening og sosialt fredag kveld (16.2), der store og små koste seg ved bålpanna med musikk og grilling.

Storslalåm (SSL) startet lørdag morgen med strålende sol og perfekte forhold. Gode resultater ble det fra blant annet KIF Alpin sine løpere, se resultatene her:

Rangert Resultat KM SSL 17.2

Urangert Resultat KM SSL 17.2

Mye snøvær til start søndag, men dette hindrer ikke alpinfolket til å stille opp til slalåmrenn (SL). God stemning i bakken også denne dagen, med like mange deltagere som på SSL lørdag. Resultater:

Rangerte SL resultat 18-2

Urangerte SL Resultat 18-02

Takk for en fantastisk helg !

Hilsen KIF Alpin