Turnsesongen er i gang

Velkommen til nye og gamle medlemmer

Turntrening starer tirsdag 29. august og torsdag 31. august. Treningstidene for de forskjellige partiene er som i vår, men Gymlek, IG1 og IG2 er flyttet 15 min frem.

PÅMELDING FOR NYE MEDLEMMER

Meld deg inn i KIF Turn her.

HÅPER DU VIL VÆRE MED VIDERE – HVIS IKKE MÅ DU MELDE DEG/BARNET UT

Hvis du/barnet IKKE skal være med på turn i høst, er det svært viktig at du melder fra om dette så raskt som mulig til: medlem@kifturn.no. Husk å oppgi turners navn. Vi har flere fulle partier og ventelister for andre som ønsker å være med.

Husk: Medlemskapet ditt (barnets) gjelder frem til det blir sagt opp. Faktura for treningsavgift for høst 2017 kommer i begynnelsen av september, og medlemmer som ikke er meldt ut før dette anses som påmeldt og vil motta faktura. Vi håper du/barnet vil fortsette på turn, men hvis ikke meld fra slik at andre kan få plassen.

PARTIER OG FLYTTING MELLOM PARTIER

De forskjellige partiene har veiledende inndeling etter alder (klassetrinn). Vi har automatisk flyttet en del barn til eldre parti basert på alder:

-Barn fra Foreldre&Barn som er/blir 4 år er flyttet til Gymlek

-Barn fra Gymlek som fyller 6 år i 2017 (begynner i 1. klasse) er flyttet til IG 1. Dersom det er ønske om å starte på trampett 1.-3. kl i stedet – gi beskjed: medlem@kifturn.no

-Barn fra IG1 som begynner i 4. klasse er flyttet til IG 2

-Barn fra Trampett 1.-3. kl som begynner i 4. klasse er flyttet til Trampett 4.-5. klasse

-Barn fra Trampett 4.-5. kl som begynner i 6. klasse er flyttet til Trampett 6. kl og eldre

KONKURRANSEPARTI

I vår ble det startet opp et nytt konkurranseparti for de som ønsker å trene mer og delta i konkurranser. Man kan ikke selv melde seg inn i disse partiene, det er hovedtrener (Morten Karlsen) som avgjøre hvem som er flinke nok til å være med på disse partiene. Dere som var på IG/Trampettpartier i vår, men som prøvde dere på konkurransepartiet i vår, har IKKE blitt flyttet ennå. Det vil bli ordnet med hver og en av dere individuelt når treningene nå starter. Snakk med Morten Karlsen på første trening, og send epost til medlem@kifturn.no dersom dere skal flyttes. Treningsavgift for å delta på konkurransepartiene vil være kr. 1280,- pr halvår.