Storsamling 2019 – HOPP

Storsamling 2019

Påmeldingen åpner 10. april klokken 10.00. Påmeldingsfristen er 1. mai

Påmeldingsfristen for storsamlingen er 1. mai, og påmeldingen blir lagt ut onsdag 10. april kl 10.00. Storsamlingen starter mandag 24. juni og varer til fredag 28. juni. Hele programmet legges ut så fort vi har det klart. Det vi kan garantere, er at det blir et program som vil gi utøverne mye aktivitet gjennom hele uka.

Storsamlingen passer for alle aldre, og utøvere får mye variert aktivitet, samt mye hopping. Heminghallen og gymsalen på Midtstuen skole er booket 🙂

Hopplandslagets trenerteam har ansvar for den sportslige gjennomføringen.

Det betyr at landslagene og mange fra toppidrettssatsningen kommer til å fungere som trenere. I tillegg bruker vi landslagstrenerne, trenerne i toppidrettssatsningen, samt trenere som skal ha praksis i trenerutdanningen sin. Det er med andre ord topp kvalitet på de som skal følge opp utøverne (endret og lagt til) Landslagene skal være til stede hele uka.

For ungdomsgruppa vil vi lansere et nytt ungdomsprosjekt under Raw Air navnet. Mer info om dette kommer.

Jenteprosjektet vil kjøre sitt eget opplegg. Vi vil samle alle jentene i en gruppe, men ungdomsjentene vil delta på en del forelesninger sammen med resten av ungdomsgruppa. Vi vil også invitere andre land til å delta på årets samling.

For de yngste vil det bli mye variert aktivitet, mye hopping, og det vil bli mye moro. Hele opplegget baseres på Skiforbundets Utviklingsmodell SUM.( ligger på våre nettsider under «Skiforbundets Fagportal) Denne modellen er baser på allsidighet, bevegelsesglede, utfordringer og mestring , og vi kan love at utøverne vil storkose seg.

Vi har ikke mulighet til å passe på utøverne mellom øktene. Vi håper at klubbene kan organisere det slik at dere kan ta vare på egne utøvere i pausene.

Det vil også bli et tilbud om gode priser på hotell. Vi jobber for å få til et campingtilbud i Midtstulia, men vi vil der bare tilby strøm og ikke andre fasiliteter hvis dette blir en realitet.

I år legger vi ut påmeldingen den 10. April kl 1000. Det vil bli lagt ut link på skiforbundet.no/hopp i god tid før dette.

NB! DET MÅ BETALES VED PÅMELDING.  PRISEN ER 2000 KR PER UTØVER.  SØSKEN BETALER 1500 KR. ER DET SPESIELLE OMSTENDIGHETER SOM GJØR AT MAN ØNSKER Å DELE OPP BETALINGEN, KONTAKT tore.ovregard@skiforbundet.no