Oppstart turn 26. og 28. januar

Vi er glade for å kunne melde at vi starter opp igjen turntreningene i uke 4. Velkommen tilbake til alle sammen!

Smittevern

Vi har stort fokus på smittervern. Vask av utstyr, spriting av hender, opprop og registrering. Vi vil ha minst mulig folk på tribunen, og alle som sitter på tribunen må registrere seg med navn og nummer.

Spond

Vi kommer til å ta i bruk Spond som medlemssystem. Noen har kanskje alt fått en e-post fra Spond om parti. Alle de ulike partiene vil få tilsendt en kode dere kan registrere dere med. E-post om dette vil komme i løpet av helgen.

•  Last ned appen Spond, legg inn kode, og du vil bli godkjent som medlem på partiet.

Partier

Det er fult på Gymlek og idrettens grunnstige 1 og 2. Det er noen ledige plasser på Trampett på alle partiene. Påmelding nye medlemmer enn så lenge: medlem@kifturn.no

Priser og tider ser dere her.

Klær

Interessert i turndrakt eller treningsdress? Det vil komme informasjon om bestilling av dette senere i vinter.

Sesongslutt

Vi kommer til å holde treninger ut mai 2021. Og så håper vi at det ikke blir stengt undervegs pga koronarestriksjoner.