KIF Ishockeyskole

KIF Ishockey har i år gleden av å igjen arrangerer KIF Ishockeyskole for barn i alderen 4 til 9 i år også. Hver Tirsdag kl 18, fra uken etter høstferien, frem til påskeferien, samles barn mellom 4 og 9 til å dele hockeyglede i Kongsberghallen.

KIF Ishockeyskole deler gruppen inn i 3 deler, ut i fra ferdigheter. Når man ønsker å gå over til neste trinn, gjør man det selv, om man ikke blir plukket ut av trenerene.

KIF Ishockeyskole anbefaler at man bruker egne skøyter, for best passform, men vi har skøyter til utlån ved behov. Alle som er på isen må ha hjelm, og vi anbefaler hockeyhjelmer for best beskyttelse. Hansker og tøy som tåler å bli vått, er også anbefalt.

De tre første gangene er det gratis å delta, og førstkommende Tirsdag vil en representant fra regnskap være tilgjengelig for registrering av medlemskap. Hvis du ønsker å melde deg selv, eller barnet ditt inn nå, går dere til innmelding.

Vi håper på like godt oppmøte som forrige sesong, og at vi skal ha det like gøy i år også.

Velkommen skal dere være!