Informasjon | Sesongstart

Icehockey Goalie
Goalie

Her kommer litt praktisk informasjon til spillere, klubbmedlemmer og andre:

KIF Ishockey vil snart få egen nettbutikk hvor du kan kjøpe lue/caps, håndkler, klær og mye mer. Dette er noe vi gleder oss veldig til! Nærmere informasjon vil gis på Facebook og her på vår hjemmeside.

I klubben har vi egne farger vi ønsker at spillere skal bruke. De er som følger:
Mørk blå, rød og hvit.

Bukse: mørk blå
Hjelm: mørk blå
Hansker: Mørk blå m/hvit og/eller rød
Strømper: rød/hvit/blå (kjøpes av klubben – kontakt Jørn Raimond Andersen, materialforvalter)
Drakt: lånes/kjøpes ut gjennom klubben

Vi presiserer at ingen spillere må kjøpe nytt utstyr for å tilpasse seg dette, men det bes om at klubbens føringer følges ved innkjøp av nytt utstyr.

Kontingenter, fakturering og treningstider:
Priser og treningstider finner du her på vår hjemmeside under fanen «Treningstider og priser». Informasjon angående fakturering, KIF-kort, dugnader og lignende gis innad i lagene via lagleder.
Har du spørsmål angående fakturering, send en e-post til Vibeke B Andersen på regnskap.ishockey@kongsbergidrettsforening.no.

Vi har noen skap i Kongsberghallen til oppbevaring av utstyr i løpet av sesongen. Pris per skap for sesongen er 500,-
Har du skap fra forrige sesong videreføres avtalen. Om du ønsker å avslutte lån av skap, eller vil låne skap, send e-post til regnskap.ishockey@kongsbergidrettsforening.no.

Vi ønsker alle en fin sesong!