Hovedtrener KIF Snowboard

Foto: Jostein Nymoen

Hovedtrener i KIF snowboard?

– Er du ute etter en utfordring, elsker å kjøre snowboard og ønsker å jobbe med barn og ungdom? Da er du aktuell som vår nye hovedtrener!

KIF snowboard hører til Kongsberg idrettsforening, og er en av Norges største snowboardklubber. Gjennom sesongen er rundt 100 barn og unge i ukentlig treningsaktivitet.

Vi er på jakt etter ny HOVEDTRENER! Du får ansvar for å planlegge treningsaktivitet og koordinere trenergruppen.

Vi tilbyr: 30 % stilling. Lønn ut fra kvalifikasjoner og etter avtale, godt støtteapparat, godt trenerteam og utøvere på alle nivå. Gode barmarks og vinterforhold legger til rette for gode trenings- og utviklingsmuligheter. Om du ønsker legger vi også til rette for trenerkurs.

Hvem ønsker vi til jobben? Du kjører snowboard, er ansvarsfull og kreativ, motivert for en utfordrende og givende jobb, og har erfaring og kunnskap innen treningsplanlegging. Du har overskudd til å bidra i en hektisk høst og vintersesong 2019/2020.

Vi ønsker at du har: Gode evner til å kommunisere med oss rundt deg, interesse av å jobbe for barn og ungdom, gode evner til å jobbe organisert og systematisk, evner til å få det beste ut av klubbens mange og dyktige trenere.

Søknad sendes til Ketil Flom på e-post: flom.ketil@gmail.com
Søknaden bør inneholde beskrivelse av trenererfaring, eventuell trenerutdanning og egen erfaring på snowboard.

SØKNADSFRIST: 12 juni 2019

Kontaktpersoner: