Skiskole 2018 KIF Alpin

Skiskolen er et tilbud til nybegynnere fra 5 år og eldre. Vi starter skiskolen torsdag 4. januar, sett av datoen!

Nytt av året er at vi vil holde på hele sesongen. Det kreves ingen forkunnskaper for å melde seg på. Vi trener på å bli vant med skiutstyret, stoppe, svinge og ta tallerkenheis. Det er barneheisen som brukes i starten og på slutten tar vi stolheis og grønn løype ned.

Deltagere som tidligere har vært med på skiskolen oppfordres til å delta i våre ordinære grupper hvor vi har tilbud for alle aldersgrupper og ferdigheter, U10 og oppover.

Priser: Kursavgift/medlemsavgift: kr 1500,- (medlemskap i KIF Alpin og forsikring inkludert i prisen)

Meld barna deres på skiskole her!

Heiskort: Gratis heis i barnebakken (forutsetter at barnet har skiskolevest). Når gruppene flytter seg til de andre heisene må det kjøpes heiskort her må også foresatte være med.