SBXcamp 10. og 11. februar 2018

KIF Snowboard inviterer til SBX Camp på Kongsberg

10-11. Februar 2018

Vi ønsker å sette fokus på brettcross i Norge! Bli med og bli bedre i brettcross sammen med oss! Lørdag 10. februar og søndag 11 februar blir det trening i SBX-løypa i Kongsberg Skisenter, under veiledning av kyndige trenere. Program publiseres i løpet av få dager. Registrering fredag kveld. Pris kr. 500,- + rennkort kr. 220 (pr. dag).

Instruktører: Stian Sivertzen og Ola Rudi

Hvem kan delta?

Denne campen passer for de som allerede behersker snowboard godt og som ønsker å lære boardercross av Norges beste utøvere. Grupper til påmelding: Funkis, Yngre junior, Junior, senior og kids (NB! kun eldste årsklasse født 2006)

Påmelding

Det er et tak på antall utøvere. Alle deltagere under 18 år må kobles mot en voksen. Transport og overnatting ordnes av den enkelte.

Lenke for påmelding: trykk her

Overnatting

Vi anbefaler Gydenløve hotell hvor vi har avtalepriser.

#    Best Western Gyldenløve Hotell (www.gyldenlove.no), telefon 32 86 58 00. NB! Ved booking – si at du har idrettspris!

• Enkeltrom: Kr. 790,- pr. døgn
  • Pr. person i dobbeltrom: Kr. 475,- pr. døgn
  • Pr. person i trippelrom: Kr. 400,- pr. døgn
  • Pr. person i firesengsrom: Kr. 325,- pr. døgn

Øvrige overnattingssteder er:

• Leilighet i Funkelia; booking av leilighet online på www.funkelia.no eller på telefon 916 63 977.
  • Quality Hotell Grand, Kongsberg (grandkongsberg.no), telefon 32 77 28 00.
  • Kongsberg Vandrerhjem Bergmannen (www.kongsberg.vandrerhjem.no), telefon 32 73 20 24.

Vi sees!