Medlemsfordeler

Som medlem i KIF har du følgende medlemsfordeler:

KMT – Kongsberg Medisinske Treningssenter

KIF har inngått en ny avtale med KMT. Alle medlemmer over 16 år kan inngå en slik avtale. Det er ulike avtaler med priser fra 99,- per måned opp til 490,- per måned. Prisen gjenspeiles i tilgjengelighet og bindigstid. Enkelte avtaler er forbeholdt aktive og satsende. Innen kort tid vil det komme mer informasjon om dette på våre hjemmesider, men er dette aktuelt så ta kontakt for mer informasjon. kontoret@kongsberg-if.no

Actic

Treningssentrene ACTIC ligger i Kongsberg svømmehall, og er utstyrt med de treningsredskapene vi mener er best for styrketrening og kondisjonstrening. Foruten styrketrening og kondisjonstrening har vi et bredt tilbud med gruppetrening som hele tiden blir utviklet med nye trender. Ved slike anlegg er inngang til svømmehallen alltid inkludert i medlemskapet. ACTIC for innmelding og mer informasjon ta kontakt kontoret@kongsberg-if.no

Intersport

Ny avtale med Intersport med særavtale på Adidas fotballutstyr. Les mer her. (linken er http://kongsberg-if.no/files/Intersportavtalen-2012.pdf)