KIF Kortet

KIF – kortet

KIF-kortet er et lokalt forankret fordelskort for butikker her i byen. Kortet koster 200 kr og vil gi rabatt ved kjøp i de butikker som er med. Vis frem kortet før du handler og du får rabatt som beskrevet. KIF-Kortet trykkes i ca 4000 eksemplarer.

Utsalgspris er 200,- pr kort.

Inntektene går uavkortet til KIF sitt arbeid for å gi Kongsbergs befolkning et spennende idretts tilbud. Salg av KIF kort gjøres som dugnadsarbeid av KIF sine medlemmer og ved utvalgte butikker; Strikkestua (Kirkegata 12), Intersport (Storgata),  Isaksen Libris (Storgata), Charlotte AS (Skolegata 2) og Junior på Stortorget.

Ved å delta på kortet gir butikkene et flott bidrag til idrettslivet i “idrettsbyen Kongsberg”

Les LP/ –  En salgssuksess historie

KIF teller ca 2000 medlemmer, og er med dette distriktet største idrettslag , og vi trykker opp ca 4000 kort.

Kongsberg idrettsforening takker alle bidragsytere til KIF-kortet, og har plass til flere annonsører.

Lyst til å være med, eller vite mer om priser for neste års KIF-Kort :

E-mail: tore@kongsbergidrettsforening.no